På väg…

Sitter just nu i bilen på väg till vänner i Värnamo, passar samtidigt på att uppdatera bloggen! 🙂

Vi passerade precis Ullared, tur att vi bor så nära att vi inte behöver åka dit på helgen!

Här kommer några bilder tagna denna veckan!

Elsa hittade Lottas smink en morgon.         Fann Siri slocknad på golvet.

Vi passade på att vara ute när Lotta slutade tidigt i torsdags!

På förmiddagen i torsdags så gick jag med Siri till BVC där hon fick mätas och vägas, min svägerska Lovisa passade Elsa! Tack Lovisa för det! 🙂

Gårdagen blev en lång dag för mig och barnen… Lotta jobbade till kl17 men åkte inte hem eftersom att hon skulle på personalfest efteråt. Men vi hade en bra dag ändå! Vi gick bl.a. till en byggaffär där vi handlade lite saker till mitt senaste loppisfynd! (gitarr) Oftast är det Lotta som lägger barnen, men igår fick jag göra det. 🙂

/Samuel

1 tanke på “På väg…

  1. Fantastiskt vackert Elsa har sminkat sig, kan tänka mig att Lotta blev väldigt glad när hon hittade sin sminkväska efter det. hihi!

Lämna en kommentar